dijous, 5 de juny del 2008

Guanyadors del 24 concurs de la ONCE!


El grupo de alumnos de 1º de bachillerato denominado 'Agua' constituído por Ana Mª Malia, Ina Li, Elia Moliner y Eloy Tárraga ha ganado el 24 concurso de la ONCE en su fase nacional. Es un grupo constituído tanto por alumnos que cursan bachillerato artístico como científico.
Esta vez el trabajo se enfocaba hacia el campo de la publicidad y consistía en elaborar un story-board para un anuncio de televisión sobre la lavor social de la ONCE y su Fundación, que cumplen 70 y 20 años respectivamente.
Hay que tener en cuenta la labor que la Fundación realiza para la integración de personas con discapacidades, tanto en su etapa de formación (estudios) como en su posterior integración laboral y, como no, en las actividades que se pueden realizar durante el tiempo libre y la accesibilidad para conseguir la igualdad, independencia y libertad de todas las personas.

Amparo Muñoz Blasco. Profesora de Dibujo Artístico de los alumnos ganadores.

4 comentaris:

Ignasi i Pilar ha dit...

Enhorabona a Amparo, com a coordinadora del treball, i a tots els alumnes que amb tanta il·lusió han participat.

MAVI MEZQUITA ha dit...

Gràcies I&P, en nom d'Amparo!
(Va decidir que amb açò no s'aclaria i m'ho passa a mi per a penjar-ho al blog... no és per a tant, veritat companys?... a veure si ens posem i el proper curs està
de participant).
Comencem a escriure les pàgines de la història del nostre centre, i la veritat enguany no ens ha anat gens mal. Sembla que ja tenim un camí a seguir.
El proper ja és el 5é curs!
Ahí estarem.

Anònim ha dit...

Enhorabona, anem de premi en premi. . .y tiro porque me toca XD Bones referències per al centre.
Una abraçada!

toni vidal ha dit...

Molt bé pel grup "agua", molt bé per Amparo, ha estat una sorpresa molt agradable veure que han guanyat el premi ONCE, un concurs on he participat alguna vegada (i no mai he fet res, quina envetja XD) i que sé que hi ha molta competència.Ànim, això va bé.